Darkest Dungeon Wiki
Advertisement

„Ten człowiek rozumie, że przeciwność losu i istnienie są w gruncie rzeczy jednym i tym samym.”
 Narrator

Trędowaty – jedna z grywalnych klas postaci w grze Darkest Dungeon.

Podobnie jak Kapłanka, Krzyżowiec i Flagelant, Trędowaty nie może chodzić na wyprawę razem z Abominacją.

Biegłości bojowe[]

„Upadły człowiek, wojownik i poeta. Trędowaty walczy najskuteczniej, jeśli przed wzniesieniem swego potężnego ostrza spędzi jedną turę w pełnym skupieniu. Wyprowadzając cios, stawia wszystko na jedną kartę - albo zada ogromne obrażenia, albo sromotnie spudłuje. Jest całkowicie samowystarczalny, czerpie siłę z niedoli swego żywota i potrafi zamienić ją w moc uzdrawiania i ochrony bądź bezlitosną furię.”
 opis w Gildii

Biegłości obozowe[]

„Trędowaty to samotnik i wyrzutek, który stroni od towarzystwa nawet przyjaciół z drużyny. Woli zająć się pracą na własnym, umierającym ciałem, nawet kosztem okropieństw, które go to kosztuje. Aby obniżyć swój poziom stresu, Trędowaty może zdjąć maskę, wywołując jednocześnie niepokój towarzyszy. ”
 opis u Surwiwalistki

Ekwipunek[]

„Ciężki, ograniczający ruchy napierśnik Trędowatego odpiera wszelkie ataki. Jego potężny miecz jest niezwykle powolny, ale wymierza niszczycielskie ciosy każdemu, kto znajdzie się zbyt blisko jego właściciela.”
 opis u Kowala

Broń[]

Pancerz[]

Wygląd[]

Tak jak każdy bohater w Darkest Dungeon, Trędowaty posiada cztery warianty wyglądu.

Komiks[]

Ciekawostki[]

  • Postać Trędowatego była inspirowana królem Jerozolimy – Baldwinem IV Trędowatym.
Advertisement